12 лютого 2014

Головне управління Міндоходів у Запорізькій області інформує


Понад 15 відсотків запорізьких декларантів відзвітувалися, не відвідуючи органи Міндоходів

На Запоріжжі громадськість активно користується електронним декларуванням. З початку року в регіоні кількість декларацій про майновий стан і доходи громадян за 2013 рік вже склала понад 300 або 15 відсотків від загальної кількості. Цей показник на третину перевищує минулорічні темпи електронного звітування. На цьому наголосила начальник Головного управління Міндоходів у Запорізькій області Людмила Балацька у ході прес-конференції.

– Ще минулого року запорізькі платники отримали можливість відзвітуватися про доходи за допомогою мережі Інтернет, не відвідуючи податкову інспекцію. Для цього необхідно мати спеціальне програмне забезпечення і електронний ключ цифрового підпису. Цей он-лайн сервіс працює на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України, – зазначила Людмила Балацька.
Як було відзначено, з перших днів проведення кампанії декларування в усіх інспекціях створені максимально комфортні умови для громадян. Органи Міндоходів прагнуть, щоб процес декларування був для запорожців зручним, зрозумілим і швидким. Саме з цією метою центри обслуговування платників були переведені в режим посиленої роботи. Для зручності платників фахівці центрів працюють щоденно до 20-00 і за принципом "до останнього клієнта".
Кожен відвідувач ЦОПу може подати звітність, проконсультуватися щодо правильності її заповнення або отримати будь-яку іншу послугу. У разі необхідності графіки роботи ЦОПів можуть бути подовжені.
Крім того, з питань декларування доходів громадян органами Міндоходів області проводиться активна роз'яснювальна робота. Як наголосила Людмила Балацька, кампанія декларування спрямована, перш за все, на стимулювання добровільної сплати податків і зборів.

Запоріжці вже задекларували понад 100 мільйонів гривень

За п'ять тижнів проведення кампанії декларування доходів громадян за 2013 рік у Запорізькому регіоні подано вже понад 2 тисячі декларацій, у яких громадяни задекларували 106 мільйонів гривень. Про це повідомила під час прес-конференції начальник Головного управління Міндоходів у Запорізькій області Людмила Балацька.
– Основна мета Міндоходів під час деклараційної кампанії – перш за все, впровадити ідеологію добровільного декларування громадянами своїх доходів. Хочу оголосити три головні аспекти щорічного декларування доходів. Перший – це виконання громадянами свого конституційного обов'язку, другий – індивідуальний внесок у розвиток держави і третій – реалізація громадянами прав на отримання податкової знижки, – відзначила Людмила Балацька.
Вона підкреслила, що в обов'язковому порядку повинні подати декларацію ті громадяни, які отримували доходи не від податкових агентів, а також доходи, з яких упродовж минулого року податок не утримувався.
Із загальної кількості поданих декларацій близько 1,2 тисячі – з податковими зобов'язаннями.
Найбільше звітів від загальної кількості надійшло від продажу сільськогосподарської продукції – понад 16 відсотків. Громадяни задекларували 1,5 мільйона гривень доходу.
На другому місці – доходи, отримані у вигляді спадку – 315 декларацій. Задекларована сума доходу – майже 31 мільйон гривень.
Цього року запорожці активно декларують доходи від здачі в найм об'єктів нерухомості. Темп зростання до аналогічного періоду минулого року склав понад 22 відсотки. Всього надійшло 306 декларацій. В першу чергу, це говорить про підвищення рівня податкової культури серед громадян. Від здавання квартир і будинків громадяни отримали доходів на загальну суму 1,5 мільйона гривень. Від продажу нерухомості надійшло 47 декларацій, задекларована сума доходів складає майже 6,2 мільйона гривень.
На четвертому місці – доходи, отримані від продажу рухомого майна. Цього року вже подано 24 декларації на загальну суму більше 2 мільйонів гривень.
Від отриманих інвестиційних доходів на суму 8,5 мільйона гривень надійшло 7 декларацій. Крім того, громадяни декларують доходи, отримані за кордоном. Вже задекларовано понад 3 мільйони гривень, що на 1 мільйон гривень більше, ніж у 2013 році.
Правом на податкову знижку в поточному році скористалися понад 630 громадян на загальну суму до повернення податку на доходи фізичних осіб 707 тисяч гривень.
Наприкінці заходу Людмила Балацька закликала запоріжців не відкладати цей процес на останні дні і вже у найближчих час прийти і задекларувати свої доходи або відправити декларацію по електронній пошті.



У Запорізькому регіоні у ході кампанії декларування вже з'явилися перші "мільйонери"

За результатами п'яти тижнів кампанії декларування на Запоріжжі шість осіб подали декларації, у яких вказали минулорічні доходи понад 1 мільйон гривень. На цю ж дату 2013 року кількість "мільйонерів" становила лише 3. Як зазначила під час прес-конференції начальник Головного управління Міндоходів у Запорізькій області Людмила Балацька, вони задекларували доходів на загальну суму 19 мільйонів гривень.
Серед цих осіб є ті, які отримали у минулому році доходи за межами України. Наприклад, минулого року житель Запоріжжя отримав доходи за кордоном на суму майже 3 мільйони гривень. З цієї суми він вже заплатив до бюджету 326 тисяч гривень.
Інший громадянин А. заробив вже в Україні близько 1,9 мільйона гривень. У поданій декларації він вказав дохід понад 200 тисяч гривень – від продажу автомобіля і 1,2 мільйона гривень – від реалізації нерухомості та 400 тисяч гривень – від підприємницької діяльності.
Двоє інших громадян М. і Д. отримали доходи у вигляді дивідендів і зарплати на загальну суму майже 5 мільйонів гривень.
Людмила Балацька підкреслила, разом із тим ще не всі громадяни готові добровільно декларувати отримані доходи. Органами Міндоходів проводиться робота з виявлення потенційних декларантів, які зобов'язані це зробити.
Перш за все, це курортна сфера, здавання житла, надання різного роду послуг, зокрема, побутових, а також репетиторство, організація свят, музичний супровід, відеозйомка та інші.
Співробітники Міндоходів відпрацьовують наявні дані. Зокрема, триває тісна взаємодія і обмін інформаційними ресурсами з органами влади і місцевого самоврядування.


 Затверджено книгу обліку доходів і витрат для визначення податкової знижки
Міністерством доходів і зборів України затверджено форми:
- Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного      доходу та Порядок  її ведення, яка використовується платниками податку на доходи фізичних осіб, які зобов’язані подавати декларацію або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосування права  на податкову знижку (наказ від 11.12.2013 р. №794 );
- довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку) та Порядок її заповнення, яка видається фізичній особі - резиденту, що виїжджає за кордон на постійне місце проживання (наказ від 11.12.2013 р. №795).
При виїзді за кордон на постійне місце проживання подайте декларацію.
Громадяни України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати до органу доходів і зборів декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). Така декларація подається не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.
Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації перевіряє визначене податкове зобов'язання та сплату належної суми податку. У разі відсутності податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб видається відповідна довідка, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.
Обов’язок щодо подання податкової декларації платниками податку-резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено п. 179.3 ст.179 розд.ІV Податкового кодексу України.
Форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку) та Порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №795, зареєстрованим у Міністерстві  юстиції України  9 січня 2014 р. за №8/24785.
Податкова декларація про майновий стан і доходи подається за податковою адресою платника
Податкова декларація про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2013 році, подається до органу доходів і зборів за податковою адресою платника. Тобто, за місцем реєстрації згідно з паспортними даними. Декларація подається до 1 травня поточного року.
Нагадуємо, що з 1 січня 2014 р. розпочалася кампанія декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2013 року.
Декларування доходів платниками податку на доходи фізичних осіб здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Згідно з Кодексом громадяни зобов’язані подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та/або мають право її подати для отримання податкової знижки та повернення частини сплаченого до бюджету податку на доходи фізичних осіб. Для реалізації права громадян на податкову знижку за наслідками 2013 року платники податку декларацію можуть подати упродовж всього року.
Реєстрація фізичних осіб у Державному реєстрі.
Набрав чинності наказ про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі.
Міністерство доходів і зборів України інформує, що 28.01.2014 набрав чинності наказ Міністерства доходів і зборів України від 10 грудня 2013 року N 779 "Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 року за N 2211/24743 (далі - Наказ N 779). Одночасно наказом Міністерства фінансів України від 10 грудня 2013 року N 1048, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2013 року за N 2212/24744, визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 06 листопада 2012 року N 1147 "Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків".
Наказ N 779 розроблено у зв'язку із прийняттям Закону України від 04 липня 2013 року N 404-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи".
Які функції зазначено у наказі про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі.
Зазначеним наказом визначено порядок:
реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі;
обліку осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
формування та ведення Державного реєстру;
подання облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
подання заяви про зміну даних, що вносяться до облікової картки або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
внесення до паспортів фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
внесення до паспортів фізичних осіб даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру;
видачі документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
формування реєстраційного номера облікової картки платника податків;
ведення документів, пов'язаних із реєстрацією фізичних осіб у Державному реєстрі.
Передбачено порядок повідомлення фізичних осіб - суб'єктів персональних даних про мету збору персональних даних у Державному реєстрі.
Чи передбачено право реєструватись платниками податків фізичним осібам – іноземців?
У наказі Міндоходів від 10 грудня 2013 року N 779 про реєстрацію фізичних осіб надано право для фізичних осіб - іноземців та осіб без громадянства, які мають посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання в Україні, реєструватись платниками податків у державних податкових інспекціях у районах, містах, районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекціях, що відповідають місцю проживання в Україні, зазначеному в посвідці.
Які нововведення запроваджено наказом Міндоходів про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі від 10 грудня 2013 року N 779 ?
Наказом №779 вдосконалено порядок обліку фізичних осіб в окремому реєстрі Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Запроваджено ведення нового журналу - Журнал надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела/суми виплачених доходів та утриманих податків (додаток 16 до Положення).
Уточнен перечень сведений, которые вносятся госрегистратором в базу данных
5 февраля 2014 года правительство приняло постановление "О внесении изменений в Порядок ведения Государственного реестра прав на недвижимое имущество", разработанное Минюстом.
Согласно документу:
- уточняется перечень сведений, вносимых в базу данных о регистрации заявлений и запросов во время регистрации заявления (нужно будет указывать, в частности, основание для возникновения права собственности, площадь земельного участка/объекта недвижимого имущества, целевое назначение земельного участка, тип объекта недвижимого имущества);
- определяется порядок внесения записей в Реестр в случае выдачи свидетельства о праве собственности на недвижимое имущество в связи с утерей или повреждением документа, выданного до 01.01.2013;
- определяется порядок внесения записей в Реестр в случае отмены госрегистрации прав на основании судебного решения об отмене записей в реестрах, которые функционировали до 01.01.2013;
- предусматривается возможность предоставления по заявлению любого физического или юридического лица выписки из Реестра, которая будет содержать информацию о наличии/отсутствии сведений о:
1) недвижимом имуществе;
2) праве собственности и субъекте этого права;
3) отягощении прав на имущество и субъекте этих прав.
Потребность во внесении изменений в действующий Порядок связана с постановлением № 868, которое вступает в силу 12 февраля.
Ведення обліку доходів і витрат фізичною особою
Для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу платники податку на доходи фізичних осіб повинні вести облік у Книзі обліку доходів і витрат. Книгу ведуть платники, які відповідно до Податкового кодексу України зобов'язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків.
Платники заводять Книгу самостійно, записи здійснюють кульковою або чорнильною ручкою не пізніше наступного дня після отримання доходів, сплати податку або понесених витрат, відображаючи їх у гривнях з копійками.
Облік документів та відомостей, пов’язаних з правом на отримання податкової знижки, платники можуть вести в реєстрі документів. Записи в ньому здійснюються у довільній формі.
Книга та реєстр документів знаходяться у платника податку та надаються контролюючим органам на їх вимогу у межах компетенції.
Форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок її ведення затверджені Наказом Міндоходів від 11.12.2013 № 794, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2217/24749.
Який порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність?
Згідно з положеннями статті 178 Податкового кодексу України особи, які мають намір здійснювати незалежну професійну діяльність, зобов'язані стати на облік у контролюючих органах за місцем свого постійного проживання як самозайняті особи та отримати довідку про взяття на облік згідно із статтею 65 цього Кодексу.
Доходи громадян, отримані протягом календарного року від провадження незалежної професійної діяльності, оподатковуються за ставками, визначеними в пункті 167.1 статті 167 цього Кодексу, зокрема, 15 відсотків застосовується до бази оподаткування у разі не перевищення середньомісячного річного оподатковуваного доходу десятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року. Ставка 17 відсотків застосовується до частини середньомісячного річного оподатковуваного доходу, що перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Розмір середньомісячного річного оподатковуваного доходу розраховується як сума загальних місячних оподатковуваних доходів, зазначених в абзаці першому цього пункту, поділена на кількість календарних місяців, протягом яких платником податку було одержано такі доходи у податковому (звітному) році, за який здійснюється декларування.
Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.
У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об'єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
Який порядок подання податкової декларації фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність?
Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають податкову декларацію за результатами звітного року  у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб, зокрема, до 1 травня року, що настає за звітним.
Який порядок ведення обліку фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність?
Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов'язані вести облік доходів і витрат від такої діяльності.
Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність  затверджений  наказом Міністерства доходів і зборів України, від 16.09.2013р. № 481.
Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність,  зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат, у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.
Який порядок реєстрації Книги обліку доходів і витрат  у разі обрання самозайнятою особою ведення Книги у паперовому вигляді?
Самозайнята особа зобов'язана подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), податкова адреса, номер та дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності).
Книга прошнурована, пронумерована, безоплатно реєструється в контролюючому органі. Книга засвідчується підписом керівника або заступника контролюючого органу та скріплюється печаткою.
Записи у Книзі виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або кульковою ручкою. Внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису, який засвідчується підписом самозайнятої особи;
У разі необхідності реєстрації нової Книги протягом податкового (звітного) періоду записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у самозайнятої особи.
Який порядок реєстрації Книги обліку доходів і витрат у разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі?
У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі:
- самозайнята особа зобов'язана: отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом та сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву самозайнятої особи на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;
- після отримання самозайнятою особою повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з цим Порядком;
- у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.
Фізична особа – арбітражний керуючий перебуває на обліку в  контролюючому органі як самозайнята особа. Які витрати включаються до  документально підтверджених витрат, необхідних для провадження  незалежної професійної діяльності арбітражним керуючим?
Згідно з положеннями Податкового кодексу  арбітражні керуючі (розпорядники майна, керуючі санацією, ліквідатори) як особи, що провадять незалежну професійну діяльність, мають право на відрахування з суми доходу документально підтверджених витрат, необхідних для провадження їх незалежної професійної діяльності.
У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об'єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
При цьому Кодексом не встановлений перелік витрат для фізичних осіб, які здійснюють незалежну діяльність арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).
Отже, при визначенні сукупного чистого доходу арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) доцільно враховувати витрати, які пов'язані з організацією такої діяльності та обумовлені вимогами Закону N 4212, однак, які не пов'язані з виконанням арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора у конкретній справі про банкрутство.
До витрат фізичної особи, яка здійснює незалежну діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), можуть бути віднесені документально підтверджені витрати, зокрема:
- орендна плата за користування орендованим приміщенням, або оплата за комунальні послуги, у разі використання власного нежитлового приміщення, де знаходиться контора (офіс) арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під'їзду інвалідів;
- витрати на технічне забезпечення діяльності робочого місця такої особи та його обслуговування (охоронна та пожежна сигналізація, вогнестійкий сейф, інформаційна вивіска, металеві двері або металеві ролети);
- витрати на ремонт та технічне обслуговування обладнання (комп'ютерів, у тому числі їх програмного забезпечення, принтерів, сканерів, ксероксів, факсів, телефонів тощо);
- витрати на виготовлення печаток, а також їх заміну;
- витрати на відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування;
- витрати на оплату праці та обов'язкові нарахування на фонд оплати праці помічників (найманих працівників);
- витрати на проходження підвищення кваліфікації. Придбання та передплата нормативної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);
- витрати на користування електронною базою законодавства;
- витрати на підключення та користування мережею Інтернет;
- витрати на придбання канцелярського приладдя;
- сплата такими особами єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
- витрати на страхування професійних ризиків арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) за шкоду, заподіяну внаслідок неумисних дій або помилки під час здійснення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
- витрати на поштові та кур'єрські послуги, необхідні для виконання діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
- витрати на послуги телекомунікаційного зв'язку для ведення податкового обліку та подання податкової та іншої звітності.
Зазначений перелік викладено в Узагальнюючій податкову консультацію щодо переліку витрат фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), затвердженій наказом Міндоходів 30.12.2013 N 877.
Громадянин виїжджає за кордон на постійне місце проживання. Який порядок отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи?
Відповідно до пункту 179.3 статті 179 Податкового кодексу України  платники податку - резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати до контролюючого органу податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду. Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації зобов'язаний перевірити визначене податкове зобов'язання, сплату належної суми податку і видати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку), що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.
Для отримання Довідки платник податку подає до контролюючого органу декларацію про майновий стан і доходи за податковою адресою.
Довідка видається за зверненням платника податку у десятиденний строк на підставі поданої декларації про майновий стан і доходи, а для платників податку - резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, - протягом тридцяти календарних днів після надходження податкової декларації про майновий стан і доходи та сплати належної суми податку.
У разі неподання декларації про майновий стан і доходи відповідно до розділу IV Кодексу або для платників податку - резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, несплати податкових зобов'язань з податку на доходи фізичних осіб заявнику у десятиденний строк надається вмотивована відповідь щодо відмови в наданні Довідки.
Дані Довідки заповнюються у гривнях з копійками, підписуються керівником контролюючого органу та скріплюються печаткою.
Для фізичних осіб - платників податку - резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі за наявності документа, що посвідчує особу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.