18 березня 2014

Новини від ДПА



Запорізьке підприємство псевдоремонтами ухилилося від оподаткування на 300 тис. грн.


Фахівці ГУ Міндоходів у ході проведення перевірки встановили, що одне з підприємств, яке займається виробництвом продукції, протягом останніх трьох років зробило капітальний ремонт спеціалізованого обладнання і устаткування.
Опісля підприємство збільшило балансову вартість обладнання на суму проведеного ремонту.
Згодом при продажу вказаного обладнання у податковому обліку підприємство сформувало від’ємний фінансовий результат.
При детальному вивченні цієї операції спеціалісти податкового та митного аудиту встановили що необхідність проведення капітального ремонту відповідно до акта складеного комісією, виникла у зв’язку з повним зносом вузлів та деталей та неможливістю виробляти готову продукцію відповідної якості. А це означало, що підприємство зупинилося на період ремонту і не виготовляло продукцію.
 Однак цього не сталося. В період між складанням акта та проведенням капітального ремонту підприємство, відповідно до первинних документів, виготовляло та реалізовувало продукцію з використанням вказаного обладнання без зменшення обсягів виробництва, нараховувало та виплачувало заробітну плату робітникам.
До того ж, керівництво підприємства не змогло підтвердити необхідність проведення капітального ремонту, а також сам факт його проведення.
Як результат, суб'єкту господарювання зменшено суму амортизаційних відрахувань, що були нараховані після ремонту, та зменшено залишкову балансову вартість обладнання при його реалізації. Відтепер підприємству, яке ухилилося від оподаткування, доведеться сплатити податок на прибуток у розмірі понад 300 тис. грн.




Запорізькі бюджети отримали 3,7 млн. грн. збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності

Саме така сума коштів надійшла у січні-лютому поточного року до місцевих бюджетів Запорізької області, за використання торгових патентів, що на 0,1 млн. грн. більше проти показників минулого року.
- Найбільші суми збору сплачені за провадження роздрібної торгівлі – 2,6 млн. грн., за діяльність у сфері ресторанного господарства – 0,6 млн. грн., за торговельну діяльність нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом – 0,3 млн. грн. та 0,2 млн. грн. від оптової торгівлі, - зазначила заступник начальника Головного управління Міндоходів у Запорізькій області Ірина Ярошевська.
Згідно з нормами Податкового кодексу України, платниками збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності є суб’єкти господарювання (юридичні та фізичні особи – підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому порядку торгові патенти та провадять види підприємницької діяльності згідно із 267 статтею.
Всього по Запорізькій області (станом на 1 березня 2014 року) платники збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності використовують 6156 торгових патентів. З них 6002 патенти на здійснення торгівлі, 74 патенти – на надання платних побутових послуг і 80 – на діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).



На Запоріжжі перевірки бізнесу скорочено майже вдвічі

З початку року підрозділи податкового та митного аудиту провели 186 документальних перевірок, з яких 22 планові документальні. Це на 16 перевірок менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (або на 42,1 відсотка) та 164 позапланові документальні перевірки, що на 173 перевірки менше, ніж за відповідний період минулого року (або на 51,3%). Про це повідомив заступник начальника ГУ Міндоходів у Запорізькій області Павло Верпета. За актами перевірок до Державного бюджету сплачено 18,1 млн. грн.
Протягом січня-лютого 2014 року підрозділи податкового та митного аудиту розглянули 20 матеріалів, наданих оперативними підрозділами та іншими правоохоронними органами, у тому числі 13 постанов слідчих.
За результатами розгляду отриманих матеріалів проведено 8 позапланових перевірок (у 2013 році – 25 перевірок).
У ході перевірок, у тому числі проведених у рамках кримінально-процесуального законодавства, встановлено факти порушень вимог діючого податкового законодавства на загальну суму 1,1 млн. грн.
Підрозділи контролю за валютними операціями та операціями у сфері зовнішньоекономічної діяльності провели 50 перевірок суб'єктів господарювання, до бюджету сплачено майже мільйон гривень.
За наслідками|за результатами| контрольно-перевірочної роботи підрозділів, які здійснюють контроль за фінансовими установами, у січні-лютому поточного року забезпечено надходження|вступ| грошових коштів до бюджету в сумі 151 тис. грн.
Також закінчено 4 перевірки суб'єктів, що працюють у сфері надання фінансових послуг. За результатами перевірок сплачено 200 тис. грн.
Спеціалісти відділу контролю за проведенням розрахункових операцій провели 29 перевірок господарських об'єктів, що на 53 перевірки або в 2,8 разу менше, ніж за аналогічний період минулого року. До бюджету надійшло 126 тис. грн.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.