10 серпня 2013

Більшість платників податків задоволені якістю роботи ЦОПП.



Підсумки анкетування за перше півріччя.

Фахівці ДПІ у Запорізькому районі Центра обслуговування платників податків  систематично досліджують думку платників податків, аби якість послуг була на належному рівні.
Так, у першому півріччі 2013 року в опитуванні взяли понад 150 респондентів, 93% з яких відчули позитивні зміни якості обслуговування, а більш ніж 72% опитаних позитивно оцінили роботу залів обслуговування платників податків, видачі довідок  та дозвільних документів, прийому звітності та вхідної кореспонденції.
За допомогою анкетування платники податків можуть висловити думку про якість наданих адміністративних послуг, консультаційних та  інформаційних послуг центрами обслуговування платників податків. Жодне із зауважень не залишається поза увагою фахівців Міндоходів, тому тенденція до подальшого зростання якості роботи ЦОПП зберігається.
            За перше півріччя 2013 року спеціалістами ЦОПП прийнято від платників податків понад 6,5 тис. вхідної кореспонденції, майже 10 тис. звітів, 2,3 тис. дозвільних документів, 1 тис. реєстраційних карток, надано майже 3,5 тис. консультацій та ін.

ДПІ у Запорізькому районі 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.